Snofflans dop!

Snofflan fick en lite annorlunda dopklänning. Den är i ett fint linnetyg och gräset och fjärilarna är textiltryck. Den är öppen bak för att den ska hänga fint när man håller i barnet och den knäpps med knappar i ryggen. I gräset längst ner på  klänningen står det ”Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är.” Gillar man inte puffärmar, är linnemodellen med en långärmad vit body under ett bra alternativ. Snofflan var mycket söt i den och döpt blev han också även om han sov sig igenom själva dopakten!

Categories: Dopklänningar | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Snofflans dop!

  1. Elin

    Hej!
    Jag tror jag har kikat på den här klänningen säkert en miljon gånger, den är så otroligt fin!! 🙂 Syr du upp på beställning?
    Kontakta mig jättegärna snarast!
    Med vänlig hälsning, Elin

    • kullerbyttatextil.wordpress.com

      Hej!
      Vad kul att du gillar Snofflans dopklänning! Jag gör den på beställning i mån av tid. Kan du inte maila mig på kullerbyttatextil@gmail.com, så kan vi ”pratas” vid. 🙂
      Erika

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

