Kasse till matlådorna!

Liten kasse till matlådanÄntligen har jag gjort en kasse till mina fina matlådor som jag fick av syrran i födelsedagspresent! Jag har kört med pappkassar länge, men i helgen hittade jag en duk på loppis som jag tyckte hade härliga färger och mönster, så då blev äntligen kassen av. Den är precis lagom stor för att lådorna ska få plats.

Matlådor

Så här fina är mina matlådor! Det är en ren fröjd att plocka ihop maten när man har så här läckra lådor att lägga den i! Bäst är det när man har något i varje låda!

Categories: Väskor & kassar | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

