Ännu en kurs med Habbe!

Nunotovad västMan vill ju inte missa en kurs med Yvonne Habbe, så i helgen var det dags igen! Den här gången var det nunotovning och jag var ju inte helt frälst efter förra kursen, men som sagt, en kurs med Habbe vill man inte missa, så jag hakade på och det ångrar jag inte. Den här gången skulle vi göra klädesplagg och det blev en väst i sidenponché och merinoull. Jag tycker ibland att uttrycket blir lite ”tantigt”, men den här gången krympte jag det rejält och då blev det bättre.

Nunotovad västMed en krympfaktor på 2,7 på längden och 2 på bredden, blir det ett ganska stort ”paket” även om det bara ska bli en liten väst.

Categories: Kurser & inspiration | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

