Smånecessärer

Liten necessär i retrotygNågra nya necessärer har det också blivit. Jag har hittat nya dukar på loppis under semestern och min mamma kollar också alltid efter dukar åt mig.

Liten necessär i retrotyg

Liten necessär i retrotygHär ovan är två av mina favoriter. De kommer faktiskt från samma duk.

Liten necessär i retrotygEn ny variant är den här necessären som är sydd av en liten rund duk som var bandkantad. Alla andra necessärer har svart linnetyg som baksida, men här har jag inte klippt i duken, utan bara sytt ihop den. Alla necessärerna är fodrade med bomullstyg i någon matchande färg.

Categories: Necessärer | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

