Mer spinning!

Blåmelerat handspunnet garn

Nu har jag börjat spinna det jag kardade för ett tag sedan och det blir ett rätt roligt garn. Jag har bestämt att det blir ett entrådigt garn och jag lägger inte så stor energi vid att det ska bli jämnt, utan det får gärna vara lite effekt. Jag har börjat sticka en sjal som Therese tipsade om, men allt är inte färdigspunnet än, så det får nog bli ett sommarprojekt!

Categories: Spinning, Stickat och virkat | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

