Tur och retur-broderi!

20140212-203533.jpg
Mina yllebroderiövningar går vidare! Inför några tågresor ritade jag av mittblomman på min skånska kudde och så testbroderade jag för att se om jag kunde göra det utan att det blev bubbligt och fult som vid första försöket. Och så här ser alltså resultatet ut innan det spänts upp. Kanske ska jag brodera till några detaljer, men just nu får det nog vila. Jag tycker att jag gör framsteg och snart är det nog dags att ge mig på kudden igen!

Categories: Broderi | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

