Att tävla mot vårsolen…

20140309-155053.jpg
Idag skiner vårsolen med sin fulla glans och det enda man vill är att vara ute och lapa sol och det är nog vad alla slöjdfantaster också gör idag! Själv var jag just själv, på Slöjd de Luxe… I alla fall till en början, men sedan kom det två tappra slöjdare! Jag förstår verkligen att man inte vill stänga in sig i en källare idag. Jag hade själv gärna varit ute i trädgården eller suttit i det varma växthuset.

20140309-155436.jpg
Jag har i alla fall fått färdigt min gummiväska som jag började på för länge sedan, men som hade axelrem och stängning kvar. Den blev riktigt bra tycker jag, men axelremmen i skinn luddar av sig grymt mycket! Får kanske byta ut den mot en annan rem…

Categories: Återbruk, Kurser & inspiration, Väskor & kassar | 1 kommentar

Inläggsnavigering

One thought on “Att tävla mot vårsolen…

  1. Ja, det var ingen enkel match. Bättre lycka nästa gång!

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

