Ny stick-kasse!

20140505-205456.jpg
När vi var i våra vänners nyinskaffade sommarstuga hängde den här tryckta bonaden på väggen, men den skulle slängas! De tittade lite konstigt när jag frågade om jag fick den. Hade redan då en tanke om att det skulle bli en kasse, men det blev inte av just då och inte förrän tyglagrets hyllorna rasade ner och jag började plocka bland allt dök den upp igen. Detta får bli min första grej i Klockarbarns återbruksutmaning.

20140505-205926.jpg
Baksidestyget är inte nytt, utan en bit babycord som blivit över i något annat projekt, men den är fodrad med ett 70-talslakan.

20140505-210049.jpg
Den fick direkt bli min nya stick-kasse när vi skulle åka till Skåne i helgen!

20140505-210210.jpg
Skulle nog inte heller vilja ha den som bonad på väggen, men som kasse tycker jag den är perfekt!

Categories: Återbruk, Väskor & kassar | 8 kommentarer

Inläggsnavigering

8 thoughts on “Ny stick-kasse!

  1. Helläcker! ❤ Och vilken fin inspirerande blogg du har! Skoj att kika runt och få idéer. =)

    Kram
    Sanna

    • kullerbyttatextil.wordpress.com

      TACK! Vad roligt att du hittade hit och att det kunde inspirera! 🙂

  2. Åh! Vad fiiin!!
    Tur att de inte hann slänga bonaden!

  3. Supersöt bonad och kasse…
    Ha en fin kväll!! //Petra

  4. Super fin!

  5. kullerbyttatextil.wordpress.com

    Tack snälla för alla fina kommentarer! 🙂

  6. Sicken fin kasse! Klart snyggare som väska än som bonad! Och lite romantik så här års är ju aldrig fel

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

