Massproduktion ;)

20140511-134056.jpg
Är nu äntligen klar med de 18 kassar jag behöver senare i maj till en workshop. Det är både något vilsamt och något stressande med att sy många av samma slag och sätta arbetet i system. Nu är det iaf klart och jag kan ägna mig åt den roliga delen – textiltryck! Återkommer i frågan! 😉

Categories: Kurser & inspiration, Väskor & kassar | 1 kommentar

Inläggsnavigering

One thought on “Massproduktion ;)

  1. Bibliotekskassar? Jag brukar fundera på det; vad som skulle hända om jag gjorde mer av en sak. Det är alltid så mycket improviserande och det brukar betyda komplicerat 🙂 lycka till med fortsättningen.

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

