Vingarna klara!

20140722-203500.jpg
Igår och idag har jag broderat på vingarna och nu är de nog klara. Eftersom jag inte har en klar idé om hur det ska se ut när jag börjar, så kan man aldrig vara helt säker på att man är klar. I morgon när jag tittar på det kanske det är något jag vill lägga till. 😉 Tycker det är ett väldigt kul sätt att brodera när det får växa fram lite slumpartat. I morgon ska jag ta mig an huvud med tillhörande ”krage”. Alltid lite svårt att börja…

Categories: Broderi | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

