Ben och fötter på hönan!

20140812-182408.jpg
Det går framåt med broderiet, men ibland måste jag ta lite paus och fundera på hur jag ska göra. Nu är i alla fall ben och fötter klara. Långa spiror har denna donna!

20140812-182537.jpg
Hade egentligen tänkt mig att randa med själva tyget, men det blev inte alls bra, så det fick bli broderade ränder. På håll liknar de lite vävda band. Hade också först tänkt att hon skulle vara ”barfota”, men sedan blev det ballerinaskor istället. Just nu väntar jag på lite fjädrar som jag har beställt. Innan jag har fått dem, vill jag inte gå vidare med huvudet, för det är ju, som sagt, inte alltid det blir så bra, det där man först hade tänk. 😉

Categories: Broderi | 1 kommentar

Inläggsnavigering

One thought on “Ben och fötter på hönan!

  1. Spännande!

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

